Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lieke Nunen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Lieke Nunen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

13 Januari 2014 | Nederland, Veghel

Het is dan bijna zover! Eindelijk begint mijn avontuur naar Lyon. Voor mijn studie bedrijfskunde-MER ga ik voor ruim 4 maanden naar Frankrijk. Ik ga samen met Kalia, een studiegenootje van mij. We gaan aan de universiteit van Lyon een minor volgen in de marketing. Ik heb er wel erg veel zin in.

Het is wel spannend omdat het nu aardig dichtbij begint te komen. Volgende week donderdag, 23 januari vertrek ik in de vroege ochtend naar Frankrijk. Dan gaat het pas echt beginnen. De eerste week hebben we nog een weekje vrij om vervolgens op 4 februari te beginnen met de lessen. Eerst hebben we een paar dagen een introductieprogramma samen met de andere internationale studenten. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met het spreken van Engels. Ik en Engels, dat is nog niet z'n goede combinatie! ;) Daar in Frankrijk moet je wel, dus hoop het snel allemaal op te pikken.

Gisteren heb ik nog een afscheidsborrel voor mijn familie gehad. Het was erg leuk om iedereen weer te zien. Iedereen bedankt voor de leuke cadeautjes en kaartjes die ik heb gekregen. De mooie tekening van de kleine Guus en Roos komt zoals beloofd op mijn kamer te hangen!

Op dit moment ben ik druk bezig om nog de laatste dingen af te ronden voor school en om vast wat spullen bij elkaar te zoeken die mee naar Frankrijk mogen.

Als ik daar ben zal ik weer een nieuw reisverslag plaatsen om jullie op de hoogte te houden van het geen wat ik daar allemaal aan het doen ben! ;)

Groetjes,
Lieke

  • 13 Januari 2014 - 14:05

    Margriet:

    Leuk! Ennn onze afscheidsborrel niet te vergeten. ;) In ieder geval heel succes, maar ook ontzettend veel plezier daar!

  • 13 Januari 2014 - 17:43

    Eline:

    Heel veel succes daar schoonzusje.. En de combi Lieke en Engels nog altijd beter dan Eline en Engels hahaha

  • 13 Januari 2014 - 18:13

    Ria Van Zutphen:

    Lieke, heel veel succes en hopelijk kom je straks weer terug met een schat aan ervaringen uit dat mooie Frankrijk. Toi,toi,toi.

  • 21 Januari 2014 - 12:50

    Angelique V Asseldonk:

    Hey Lieke, een hele fijne tijd in Frankrijk toegewenst !!
    Groetjes van ons allemaal !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 5156

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Studie in Frankrijk

Landen bezocht: